8)<3

heejsan alla söta ! :o <333
ahh men jag har vart och badat idah , osså ringde banin mej typ 18 nånting ? xd
och bah nada, vi måste ses ja bah va ? :) haha så seg som man är så fattar man 0
men sen frågade hon vart jag var och jag bah öhm, stranden ? :d 
och hon bah kan vi ses om 1 timme på bergas fottbollsplan ? jag bah aa men visst :)
osså gjorde vi det och jag kom hem för 1 timme sen och jag har duschat och allt , har typ 100 myggbätt på benen >:O
ah, men på straden så kom den dära killen :o och jag bah fan -,- haha men jag simmade till andra sidan och typ dog ..
aa men imorrn ska jag och banin gå till fiskatorpet , och typ bara sitta där :)
& juste, när jag och banin var ute så kom min brosha -,- och typ vad gör ni :D banina bah  tjej snack ! och han bah jag kan oxå snacka tjej snack :) jag bah nej bara när du blir tjej ;O 
haha så gick han och hämtade hens kompis kasper ;O haha jag och banin sprang ifrån dom ;) vi gömde oss i skogen xd  sen hittade dom oss :(
ajja men herråå :)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0