:)<3

tjeenikseen allihopa ? :$
haha men idag så har det spöregnat :( och mamma har köpt en elgittar, hahah 
men vid 8 så gick jag ut med sara, och vi gick till fiskatorpet och påväg dit så vare 2 killar i min ålder typ, som körde fotboll, och sara var as långt fram haha men jag höll på att fixa mina byxor ? :s menmen iaf så busvisslade dom och jag bah vafan ? :d hah
men sen gick jag och sara och satte oss på berget i fiskatorpet ett tag och sen gick vi hem och på väg hem så stötte vi på killarna och sara sprang iväg elr nej men hon gick as snabbt och dumpade mje ?!  ;O men dom bah hejhej :) och 2timmar senare svarar jag hej? :) 
och så går jag lite osså busvisslar dom igen, hahah :$ så jävla pinsamma dom var hahah 
men det är inte första gången sånt händer mej 
menmen herrå :)<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0