2/7

shhiieett vad snabbt lovet har gått :o inte för det är slut men hah det är redan den 2juli :o
hah men hej elr godmorron bloggen!:)
jag vakna typ halv 9 men låg i sängen till 9 typ (; orkade inte äta, så nu sitter man här! ;o
ja jag ska nog åka och bada idag fast jag ska inte bada, är förkyld oxå-,-'   hah igår så irreterade jag jonathana det är hans nya namn asså han heter jonathan men inte längre:d 
hah han har en ny mob då är alla kontakter borta och jag raderade alla nr i min kontaktlista :O haha venne hur jag gjorde det?xd
menmen sen så gav han hans nr t mej och jag smsa han 
- böööö;o
han ba: ??vem??
jag ba: din värsta mardröm:D
han ba: vem fan äre??
jag ba: jag börjar på n :D
han ba: nada-,-'
jag ba: hur visste du?:o
han ba: jag chansa bara
jag ba: men då kan jag ju säga att det är fel?:D
han ba: men du sa ju hur visste du?:p
jag ba: schh ;)

fint samtal vah?:d  hah men ja annars så har man inte gjort så mkt :)
//typnada.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0