bada me michaela (:

ja idag så ringde michaela mej typ 12 nån gång x) jag skulle ringa, men hon gjorde det före ja men då bestämde vi oss för att bada hon kom 2 till mej och vi åkte til badholmen (:
vi simmade as mkt det är as långt till andra sidan men vi simmade dit x) jag var livrädd hela vägen :s haha det finns fixkar och ussch hatar fiskar haha dom är as läskiga :D
men..men jag simmade iaf hela vägen.. höhö men jo det gjorde jag x) ja men vi satt på ryggan as länge och det var nån annans typ hah men vi orkade nt simma tbx så vi gick upp för typ 10000trappsteg och kom till en annans tomt ;O hah vi hade inga skor och gick rint me bikini.. men det var typ larmat där haha michaela sprang men jag gick :) hah det var stenar och gjorde as ont :s men vi klarade oss (: men vi visste inte vart vi var så vi gick bara och gick och gick...
ja men tillslut hittade vi tbx en tant bah ööhm?! när vi gick där på en bil väg barfota och me bikini ;)
höhöh men efter det så gick vi till en brygga och bara satt där elr stog coh då stog jag på kanten och michaela puttade i mej -.- haha ja det var lite kul (;
men sen gick vi hem till mej och satt vid datan och åt och gick och gungade haha x) sara var oxå me (:
men vi gick typ vid halv 9 till yuli och plingade på och ba heej heej (: vi ville bara komma och säga hej haha busiga;)
men hon höll på att äta x) så vi gick till söra (: och bara var där och nu är jag hemma (:
här kmr lite bilder
     

1.michaela
2.michaela o jag x)
3.jag hah
4.michaela :)
5. jag o michaela
6.samma som 5 (:

Kommentarer
Postat av: Nina

hahahah lyckat att ni går me bikini :D <3

Hur långt e de till badholmen?;o

2009-07-15 @ 22:06:10
URL: http://viljakaninen.blogg.se/
Postat av: nada

haha vet ;D<3

inte så långt men fiskatorpet är närmare hemifrån mej x)<33

2009-07-16 @ 00:01:42
URL: http://typnada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0