böööö

hej hej !
jag kom hem för typ en halv timme sen x)
har vart och fiskat haha :d med aminas pappa och amina och nåra av mina syskon :p<33
efter det så gick vi hem till dom , jag och amina gick och satte oss i balkongen och hon tvingade mej äta en banan ;O <33
haha men ja sen kom hon med ramlösa.. xd ja där satt vi med våra bananer och glas med ramlösa i ;d 
och lyssnade på musik :) och hon sa att jag absolut inte fick slänga ner nått från deras balkong ;$ 
haha jag slängde ner hennes banan skal först och hon fick panik haha :D ochbah om du slänger ner nått igen så slänger jag det här över dej ! (kaffe) ;s <33
och hon stog och kolla ner och jag trodde inte hon såg mej ;D så ag slängde ner mitt banan skal ;$ och hon märkte :O och ja jag fick kaffe över mej -.-'<33
ussch vad  jag stankkkkk ;O och jag skulle böja mej  ner över hennes badkar och hon skulle skölja mitt hår x) men då ringde pappa oc hsa att han var nere , han skulle hämta oss x)
men innan det så gick jag och amina ner till tvättstugan och fönstrena var öppna , men jag hade inga skor så jag lånade aminas och hoppade ut xd det var inte jätte långt ner men ja haha sen tog det tid att komma upp x) 
         
1.jag
2.jag
3.amina
4.fetto ;D
5.jag x)
6.fönstret jag hoppade ut ifrån 
7.amina
8.det ser ut som jag våldtar amina ;$
9.--
10.-- ;)

Kommentarer
Postat av: amina

bild 8; VÅLDTÄCKT TILL HÖGSTA GRAD ;O

2009-07-26 @ 13:28:20
Postat av: nada

hahaha ;D

2009-07-26 @ 14:03:29
URL: http://typnada.blogg.se/
Postat av: carro

HAHAHA fett kul inlägg xD såna roliga saker borde du skriva mer om , de e sånt som e kul o läsa xD haha ofta hon häller kaffe över dej haha :P stackare :P

2009-08-01 @ 01:58:13
URL: http://carroliitagustafsson.devote.se/
Postat av: nadadadadda

hah tack ^^ haha ska försöka det har hänt mkt men jag har aldrig skrivit det :o men ska kanske göra det nån gång , haha vet hon är världens dummaste ina :D hah <3

2009-08-01 @ 17:05:51
URL: http://typnada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0