busiga busringare :D

haha jap nån ringer mej me dolt nr gämt -.- :D haha lite roligt x) men klockan 3 på natten hah och idag vid 7 haha dom som busringde gick in på den dära hem sidan busring.se elr va fan den heter xd och så sa en röst i telefonen typ hej det är maria och kommer från skolk .... haha men efter jg hade sagt hallå sa den det xD och så sa jag bah öhm... ? och så repeterasde den det igen så kom jag på att det var nån som busringde så jag bah busringare ;D och la på elr innan det så sa jag bah vrf ringa med dolt nr för ? -.-' haha men iaf det är kul och dom som ringer är så jävla dumma ? :D haha slösar pengar på att ringa mej osv ?! :p<3
haha jaja men hej dårå  :)<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0