;)

helluu sötnosar(a)
ja idag så åkte jag och bada me familjen, men jag glömde badkläder :( 
och jag bor typ oj vågar nt nämna hur långt bort jag bor ;O hah nä men det ter veell 20 min att gå för dom som går snabbt hah och snabb ja det är jag långt ifrån ;)
tss men jag fick sitta och njuta av solen, hah jag kmr bli om jag inte redan har blivit värsta negern :o tss x)
jaa och så fastnade jag i tvättstugan ochhoppade ut genom fönstret igen -,-' <3 tvättstugan gillar värkligen mej thahost ;)
ja och amina fyller 15 om..... juste 21 dar :o hon får köra moppe då, hah men som att hon inte åker nu ;p 
jag har iaf kört ohhff det gick åt skogen ;)  
ja men imorrn vet ja inte vad som händer :d      
kanske ringer michaela senare, tror hon är tbx från nått läger hon var på:)<3
//typnada.blogg.se
(ingen bild i detta inlägg tss xd)



Kommentarer
Postat av: Andrea

Svar: Tack :D <3

2009-07-03 @ 00:03:11
URL: http://nittiofemman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0