rubrik? men läs bara;p

att jag var speciel var bra någonting du sa? jag undrar varför det blev som det blev jag täncker på det varje dag om jag gjorde något fel vad kunde det då ha varit? jag gjorde allt mitt bästa men det blev bara som vanligt, samma ska ingen jag ramlar ner och blir besviken det kanske är bästemmt att ja ska va ensam och lida? men du var som person som jag värkligen trodde på men det sluta inte bra för du hade någon annan så nu sitter jag här lessen och sårad som fan varför släppte du mej när du vet att vi kan, vi kan klara allt tillsammans vi kan prata om allt, vill höra dom orden att du känner samma sak det kanske inte händer men jag hoppas på det varje dag det sista hoppet är det som lämnar människan så jag har kvar hoppet om att vi hittar varann.
tänck om livet har en mening men det tvivlr jag på nu, för jag trodde nästan på att min mening var du men jag trodde visst fel ja det vissar sej kanske kommer det nån dag då du kommertbx till mej?
jag kanske trodde för mkt, kanske stod och överdrev men det kändes så rätt men hur kan det då vara fel.
jag förstår ingenting nu men försöker för din skull , du ville inte såra nån men du har gjort det nu.
vare något fel på de sättet som jag var, vill kunna kalla dej min iaf för en dag.
jag fick inte ens en chans att visa känslorna jag har men du skulle alltid veta en sak jag skulle allid stannat kvar aldrig göra dej besviken aldrig täncka på att såra dej du är så underbar och betyder mkt för mej men nu äre som det är och det är inte som jag vill men bara du är lycklig ska jag inte säga till för mina känslor för dej nu dom är inte lika riktiga men bara du mår bra är jag glad det är det viktiga .
ja hoppades på oss men det blev inte så men en enda sak måste jag få dej att förstå att allt jag sa till dej det var så äkta och ingenting på jorden kan få det att ändras, kanske är jag dum som tror att jag duger för dej men ärlighet varar längst du är det finaste som hänt mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0