***************************************************************************************

heej ! :)
jag kkom hem typ nyss, har vart i täby (: handlade kläder osv :) det var lite roligt.
men nu är nina inloggad på pea men inte msn ;O
hah christelle är oxå inloggad och hon fyllde år typ den 1juli och jag glömde säga grattis xd hon bor i valentuna typ, så jag sare nu o hin bah:
hur visste du?
hah jag bah: bra minne bara ;)
tss och nu loggar nina in ;D
ja men nu ska jag typ sluta skriva för jag har inget att skriva om... elr jo nina tkr jag är cp xD hah för jag har 3 st vänner på pea, men orkar aldrig acceptera... elr neka (; tss ;)
aja herrå//typnada.blogg.se :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0