***********

huh, heej :)
ja jag vet , måste börja komma på bra rubriker men men (:

ni kan kommentera meeerr ! jag får mer besökare men mindre kommenterer ?! ;O så vill jag ju inte hare ;]  vill ha lita av båda (: 
men jag kmr ha  "hiss & diss" en gång i vecka, ska försöka ha det iaf :)
japp :) men just nu sitter ja och lyssnar på musik och väntar på "trummmvirrrvveelll" nina ;)<3 men idag ska jag inte sova så sent ! hah för jag är vill inte somna under filmen imorrn (: den är juh halv 7 på kvällen x) haha men det kmr säkert gå bra:) messa om ni ska se the pop.... ? imorrn ! :D 0737030006 :)<3
 
men jag har typ allas nr nu :D råkade radera alla kontakter förr juh xd 
men jag har :

nina
ella
jossan
sebbe
en till sebbe
jonte
en till jonte
lisa
elias
amina
maja 
erika
emelie
viktoria
johan
jennie 
yuli
banin
julia
william
andrea
christine
jasmine
filippa
linnea

resten har jag nt (: bara att skicka ett smsme erat namn! :)<33

aja godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0