^^ ?

heej heej och hej ! 
jappsh här sitter man ;O haha men japp, hah men jag ska till amina imorrn för att hjälpa henne med att fixa osv.. 
och så kom jag på att vi hade glömt tårtbotten men så säger hon att vi ska baka ! :O det jag suger på x)
haha men hon sa att jag skulle komma 11 men nej ;o orkar nt ,halv 12 blir bra :) 
ska skicka 100messtill henne 1 min över 12 ;D där det står ... *tänker* haha nej men självklart ska det stå grattis ! ;$
haha meen iaf , hon blir liksom 15 :o redan ! och jag har inte ens fyllt fjortis ;) haha men 14 nej för jag är bara 13 okej det är ju ganska mkt ifs (:
juste jag kom på att det är en flagga hissad och en flagga i almenakan när jag fyller år ;D hah bara för att jag fyller år samma dag som drottningen :p 
 hah 23 decembeeerrr ! :D<33 1000 år kvar -.-


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0