god natt

japp tror jag ska gå och lägga mej lite tidigt .. ah för jag orkar inte vakna så tidigt okej, jag måste inte men jag går typ alltid på toa vid 7-8 och sen är jag as pigg x) jag har problem med att somna om haha då menar jag värkligen STORA  huh ;O
menmen haha okej helt plötslig är jag inte ett dugg sömnig ? :d haha störd , jappsh :)  
haah men det kanske blir att jag somnar vid 1 nån gång x) haha (:

juste jag glömde berätta om en sak som hände igår , när sara och aminas lillasyster var ute me en katt så var jag och amina hemma hos henne och typ städadr xD 
och så skulle och gå till kylskåpet typ och så vare en "pöl" på glovet osså sa hon "nada, du måste spara på krafterna" och så halkade hon hahahah okej det låter inte alls kuull men gu vad vi garva :D haha<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0