huh?

jag kmr inte på nån bra rubruk :( hah ;)<33
ja men jag är iaf hemma , inte för att jag skrev att jag skulle ut men iaf :p
japp, jag gick bara runt i centrum för det regnade -.-' om inte det göre fortfarande ? :s
menmen, jag glömde skriva att jag snackade med banin igår ;D hon är i london och så ringde hon (: typ nån hång vid 11 elr 12 ? hah vi snackade om allt x) hon sa att hon saknar sverige skit mkt och oss :)<333
haha hon hade en irreterande släkting som typ härmade banin för hennes släkting kan inte svenska xd men iaf så sa banin men stick jävla hora till henne , och då gick hon runt och sa hora till alla haha xd banin bah NEEJ  och så fick hon förklara för henne på nått sett vad det var x)
hah japp men annars så hare inte hänt så mkt (:
nina messade mejoch sa att jag skulle logga in på msn klockan 13:00 och så sa jag okej , sen så smsar hon kvart över 12 bah när ska du logga in ? jag glömmde säga att jag menar finsk tid :D haha (: hon är ju i finland ;/ 
men nu har jag inte så mkt att skriva förutom herrå  :)

Kommentarer
Postat av: Nina

hahah äkta jag glömmer :D <3 saknar dej ;( <333

2009-07-10 @ 22:56:22
URL: http://viljakaninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0