jag krymper ;O

hah jappsh , för en gångs skull kom jag på en bra rubrik ;D höhö
men ja den talar sanning :( haha jag var typ 163 i april ? och typ sen i juni 161 :o och när jag åkte båt me amina då var hennes brosha (mohanned) som är i min ålder oxå me och han är typ 160 och han är längre än mej :O amen det är omöjligt att jag kaäre 158-159 :o amina säger att jag är det :o haha men jag kan ju mäta ? ;) smart jag är ... :d
jaja men juste vet inte vart mobilen är ;O la den nån stans och *pang* helt plötsligt är den borta och jag har ljudlöst ;$ så man mör inte när den ringer så om nån vill nått så nås jag förtillfället och jag vet inte hur man stavar till det ? på pea "nadaao" heter jaaaa (: elr nej det görjag inte heter bara så på pea men inte i värkligheten
okej nu har jag vart och mät mej haah stavaas det me ett elr två T ? xd
iaf och jag var *trummmvirvellllll* 158 :s
men lillasyster som ska börja i 6:an är längre äm mej ! :p<333
men hon får liksom inte vara längre än mej ! det bästemde jag nyss.. :)
men jag kmr fortfarande att jag är lång (: elr vad tkr ni ? amen  158 är ju ändå ganska långt.. 
ja men nu ska jag gå och köra wii hahah 
hej då:)<3333 

Kommentarer
Postat av: Amina

KORTIS! :D <3

2009-07-22 @ 12:19:35
Postat av: nadadadadda

neej ! :o jag tkr jag är lång (: <3

2009-07-22 @ 12:48:11
URL: http://typnada.blogg.se/
Postat av: Nina

hahahhahahahah jäääääääääääääääättte lång omg så låååååååång att du nästan är länge än mejjj :D <333

2009-07-22 @ 15:33:04
URL: http://viljakaninen.blogg.se/
Postat av: nada

amen eller hur ! typ som dej 170 ;)<333

2009-07-22 @ 18:27:27
URL: http://typnada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0