kmr inte blogga på hela dan imorrn

amina ringde nyss ohc unudra vad jag skulle göra imorrn, och jag bah vadårå? hon ville att jag skulle åka me henne imorn till åhland :D 
klart jag vill !
men jag måste vakna halv 5 ;O och vi ska typ ta och gå kvart över 5 elr 5 ? vet inte xd
men jag måste gå och sova nu tkr mamma, men aldrig ;d
haha men walle var tråkig ;O inte för den är slut men hahha x)
och jag märkte att den var barntillåten -.- ännu tråkigare ;)
jjaapssh just nu sitter jag och väntar på att nina ska logga in på msn (: men nej det gör hon aldrig ;(

klädsel idag 
shorts hm
linne vet inte xd
(ursäkta fetto benen!)

Kommentarer
Postat av: Nina

jättefeta? man ser knappt dina ben -,-

hahah walle e ifs asbra:D<33

2009-07-18 @ 19:44:32
URL: http://viljakaninen.blogg.se/
Postat av: nada

hahah jorå ! :D

ären? xd <33

2009-07-18 @ 22:17:52
URL: http://typnada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0