nina läs, det är till dej :)<3333

du kan inte fatta hur mkt jag saknar dej ! 
när jag såg bilderna på dej så började jag le för mej själv höhö x), om jag är sur så kollar jag bara på en bild på dej ,på1 sekund blir jag glad ! :) 
bästis,syster,tvilling du är allt ! jag skullle kunna ta livet av mej bara för att få se dej le (sinnessjuh?) hah nej men det är sant  , för du är e n sån underbar människa. det är seriöst synd om dom som inte känner dej ! 
och i ditt album på pea där du hade gjort n<3n i sanden seriöst jag fick tårar i ögonen :(  vi ses om 1mnad och 1 dag om inte innan för jag åker till finland snart , då måste vi försöka ses :)<3333

du och jag passar så bra, vi har aldrig bråkat har lika BRA humor skrattar åt vadsomhelst haha jag mins när vi var i centrum, haha och en människa dumt att skriva namn höhö :p men hon hänger efter oss hela tiden ._. dim sim känner mej vet vem jag menar x) men hon skrattar aldrig ?:s hah så gick jag och nina i centrum och snackade om henne och sen bah hon skulle säkert börja skratta om vi sa kolla det är en flygande ko där ! :o hahah yp 1 min efter så sa jag hah men det var ju ganska kul iaf ;) men hon skulle bah -.-'  hehe  ! :p
och du och jag nina, vi börjar på n och slutar på a ;D haha och har 4 bokstäver i namnet och båda hr lockigt hår x) fas jag plattar :p
ja men jag ville egentligen säga att ja älskar dej ! :') <33333333
// ninas nada :)<33



Kommentarer
Postat av: Nina

va fiiiint (: <3333 älskar dej också :D and you know it ;) hah personen är tråkig ;s orka henne :D men vi hör ihop :D <3

2009-07-07 @ 11:42:41
URL: http://viljakaninen.blogg.se/
Postat av: nada

hah taacck :) ah "peronen" är skit tråkig -.-' hah klart vi höt ihop ;D<333

2009-07-07 @ 13:01:07
URL: http://typnada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0