upps ;O<33

ja jag göre igen, glömmer ringa nån -.- skulle ha ringt michaela men hah tror inte jag gör det nu asså jag ringer hem och vem vet hennes familj kanske sover ? elr så sover hon x)
för vi skulle gå till gransviken elr va fan det heter?:s haha men hon ville cykla men jag ville gå, så vi skulle typ bara dit och om det är fint väder kanske bada x) jaja men får ta och ringa henne imorrn på morronen om jag kmr ihåg och orkar , hah jag låter alltid död på morronen (:  då är detväl bäst att jag ringer på eftermiddan? får nt ta och skrämma ihjäl henne >;)
men får se hur det blirrrr :) jag får mer o mer besökare men mindre kommentarer ;o <333
ja juste nu har finaste nina färgat håret (: det blev blondare än vad hon hade ,jätte fint :D
ska gå och kolla på film nu:)
herrå elr godnatt för det blir sista inlägget innan jag ska gå och lägga mej x)<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0