;O?<3

hellou bloggen o bloggläsarna ! (:
ja som ni ser så har sötnosen linnea gjort designen :d <333

ja och idag så vaknade jag 9 :o hah men sen så stack ina typ 12 tror jag ? xd men då kom hennes broschor och en kusin haha okej, men sen så hade vi vattenkrig hemma hos mej typ , och så snodde dom min mobil ;O och mohanned kollade  igenom mina kontakter osså såg han yuli och så ringde han henne fast från hans mobil och bah : hej detär nada hahhahah ? :s haha men vi höll på att skrika , elr nej men jag tog samis busskort och han bah nej inte mitt busskort han skrek typ det ? ahh men så började jag as garva , och han höll mobilen vid mej ;O så hon hörde typ allt :$
men jag  lägger in bilder sen , har slarvat bort mobilen.. -,-'<3
ah men vi somnade vid halv 3 elr iaf jag x) 
jjaja pussokrem skumbanan :)<333 

haha juste pappa tappade bort sitt körkort och bankomatkort xd
och så hittade jag dom :d fick 100kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0