fuck rubriker ! ;O

lyssna jag vill få berätta om killen där ute som lättat mitt hjärta, ja jag var bortglömd gömd ifrån världen så hittade han mej och visade mej vägen.
kan inte fatta att dessa dagar tilllsammans me dej känns förtfarande som en saga, är så glad att du finns här brevid ängeln utan vingar som håller i mitt liv.
så många tårar, så mkt smärta, så många sömnlösa nätter du gett mej,men det spelar ingen roll för jag krigar , kämpar för oss även fast jag lider även om det svider vill aldrig glömma ditt underbara leende jag ser när jag drömmer, kan inte fatta att du är min,lova mej att aldrig att aldrig glömma våra minnen!
du är den bästa som finns och de finnaste jag vet, villa bara att du skulle veta det,det bästa som hänt mej den vakraste jag träffat du och jag tsm det kan inte bli bättre, du är det bästa som finns och det finnaste jag vet, ville bara att du skulle veta det,det bästa som har hänt mej den vakreste jag träffat, du är så underbar o du finns djupast i mitt hjärta.
du vet att jag inte skulle palla mer, om du svek mej och lät mitt hjärta falla ner.
min låga har nästan brunnit ut, alla de dar jag trott de varit slut.
men vi kämpa, nu är vi här, trotts alla dom som velat dra oss isär.
så många chanser, du gett mej när jag felat har gjort så mkt dumt som jag inte menat.
men till slut så haru förlåtit,pallat kämpa vidare trotts att du gråtit.
älskarej så sjukt jävla mkt med dej är jag fri med dej är jag lycklig , tack för allt alla minnen som vi delar, ska göra allt för att vi ska va förevigt , bara du kan få mej fortsätta klätrar, jag älskar den känslan av att finnas i ditt hjärta!
du är den bästa som finns och det finnaste jag vet, ville bara att du skulle veta det , det bästa som hänt mej den finnaste jag träffat , du och jag tsm det kan inte bli bättre, du är den bästa som finns och den finaste jag vet ville bara att du skulle veta det, de bästa som hänt mej den finnaste jag träffat, du är så underbar o du finns djupast i mitt hjärta.


ja ,direckt från mitt hjärta o jag vill att du värkligen ska veta att du är det finnaste jag har!

Kommentarer
Postat av: Nina

och vem skriver du till då? ;)

2009-07-06 @ 17:13:48
URL: http://viljakaninen.blogg.se/
Postat av: nada

haha venne xd skrev bara den ;D

2009-07-06 @ 17:32:06
URL: http://typnada.blogg.se/
Postat av: Nina

jojo ;)

2009-07-06 @ 17:50:23
URL: http://viljakaninen.blogg.se/
Postat av: nada

japp :)

2009-07-06 @ 21:12:51
URL: http://typnada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0