älskling ringde ! <3333

shit just nu är jag jätte jätte glad ! nina ringde från finland och vi snackade en stund :) gu vad jag älskar henne , så skönt att för höra hennes röst igen ! har inte hört henne på hela sommmarlovet :O men nu fick jag äntligen det :) vi snackade om allt och tiden gick as fort, men vad som än händer så kommer jag alltid älska nina viljakainen ! <33333
säger bara tack för att du ringde och det kmr kosta as mkt :o men jag ska köpa comviq amigo och ringa dej snart !
jag behövde värkligen få hör hennes röst .. alla bekymer är borta och jag värkligen as glad :D<333333


Kommentarer
Postat av: Nina

omg va jag behövde höra dej me :D <333333

blev asglad så jag typ nästan sprack hahahahah :D <333

2009-07-24 @ 00:24:01
URL: http://viljakaninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0