12:04

godmorron alla!:)
tss men nej godnatt skare vara...(?)
aja men här sitter jag och väntar på att nina ska logga in på msn..."väntar"...."väntar"...."väntar"   men nej hon loggar aldrig in-,-'
och nu så skriver patrik på msn asså " tjenna" ...
haah han undrar om jag ska börja i söra? :o man är juh tvungen elr jag kunde ju välja trå muski men så smart som jag är*host* tackar man nej?! haha aja får veel ta o överleva 2:O år där, menman;O
haha patrik sa nyss nått smart xD att det kmr bli bråk i söra för det har juh alltid varit söra hatar berga elr berga hatar söra ;p
hhaah det kmr bli kuul:D:D

jag kmr gå i 8k1 tror jag ? hah me typ 23 i klassennn 15flickor:o 8pojkar shieet! hah men våran paralella venne hur man stavar haha men dom är bara 18 stycken ? dom kan värkligen dela upp ;O thahost!

men uppropet är typ 20augusti klockan 09:00 :O
as tidigt!

//typnada.blogg.se <3


Kommentarer
Postat av: Nina

hah jag logga in flera ggr förut men du va aldrig inne o sen tog min brorsa datan :D

2009-07-01 @ 17:41:36
URL: http://viljakaninen.blogg.se/
Postat av: nada

hahaah okeej xD

2009-07-01 @ 18:31:48
URL: http://typnada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0